Annenhver tirsdag kl. 11.30-13.00.
På vaffelkafeen er det den gode samtalen rundt bordet, og fellesskapet med hverandre, som er det viktigste.
Frivillige medarbeidere steker vafler og koker kaffe. Det er enkelt program med sang og litt underholdning, og utlodning med gevinster. Inntekten fra loddsalget går til menighetens misjonsprosjekt.
Vaffelkafeen starter opp igjen etter sommeren tirsdag 25. august og fortsetter hver 14. dag utover høsten, i oddetallsuker.
Gratis deltakelse. Velkommen!